بررسی برنامه دانلود منیجر

پروفایل مدیریت


مستر اپ،جهان روز در دستان شماست! با سلام خدمت شما کاربر عزیز، ورود شما را به سایت مستر اپ خوش آمد میگوییم، شما میتوانید جدید ترین بازی ها و برنامه های اندرویدی و جدیدترین های کامپیوتر را از مستر اپ دریافت کنید. با مستر اپ همواره بروز باشید! مستر اپ،جهان روز در دستان شماست!

هشدار

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 0
کل نظرات : 2
آمار کاربران
کل کاربران : 3
افراد آنلاين : 1
کاربران آنلاين : 0
آمار بازديد
بازديد امروز : 35
بازديد دیروز : 9
بازديد هفته : 47
بازديد ماه : 47
بازديد سال : 214
بازديد کل : 885
اطلاعات
امروز :
آي پي شما : 3.144.193.129
مرورگر شما :

خبرنامه

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



پخش موسیقی


  • عضویت سریع

  • لوگین
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نام کاربری
رمز عبور

بررسی برنامه دانلود منیجر

نمایش ادامه مطلب

دانلود منیجر

اگر اهل وبگردی در دنیای مجازی باشید حتما از نرم افزارهای دانلود استفاده می‌کنید، چرا که ویندوز به صورت پیش فرض نرم افزاری  قدرتمند برای مدیریت دانلود ندارد. اکثر نرم افزارهای مدیریت دانلود قابلیت ادامه دانلود در زمان‌های دیگر را فراهم می‌کند یا فایل‌ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می‌کنند و دانلود هر قسمت به صورت جداگانه انجام می‌شود که این موضوع باعث افزایش سرعت دانلود می‌شود، اما نرم افزار جدیدی در این گزارش برایتان معرفی خواهیم کرد که با استفاده از تکنولوژی نوین Multi-threading (چند ریسمانی) سعی در افزایش چشمگیر سرعت دانلود شما دارد. مشهورترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای مدیریت دانلود FlashGet ،Free Download Manager ،Internet Download Manager و EagleGet است که در ادامه به بررسی مزایا و معایب هر کدام از نرم افزارها خواهیم پرداخت و آن‌ها را به شما بیینندگان عزیز مجله خبری و کاربران سایت باشگاه خبرنگاران معرفی خواهیم کرد.


Internet Download Manager – اینترنت دانلود منیجر
شتاب دهنده دانلود منیجر یکی از بی رغیب‌ترین هاست، این نرم افزار از تکنولوژی چند ارتباطی (قطعه سازی) بهره می‌برد که باعث شده تا با سرعت فوق العاده دانلود کنید، خصوصا در نسخه جدید که با انتخاب 32 کانکشن به صورت همزمان می‌توانید با حداکثر سرعت دانلود کنید. سازندگان IDM گفته‌اند این نرم افزار می‌تواند سرعت دانلود شما را تا 500% افزایش دهد. می‌پردازیم به برخی از قابلیت‌های مثبت و منفی این نرم افزار:


قابلیت‌های مثبت
1- ظاهری زیبا و جذاب
2- قابلیت زمان بندی
3- امکان خاموش کردن سیستم و قطع ارتباط بعد از اتمام دانلود
4- پشتیبانی از زبان شیرین فارسی

قابلیت‌های منفی
شاید تنها موردی که از دید کاربران IDM منفی باشد، پولی بودن آن است، این موضوع باعث شده تا هر چند وقت یکبار کاربران به دنبال کرک جدید نرم افزار بگردند.

 تصاویر محیط برنامه

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود این برنامه از مستر اپ

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مستر اپ